יום רביעי, 22 ביולי 2015

ניסיון ראשון

לפני כחודשיים במהלך הביקור האחרון שלי בברלין עלה לי רעיון.
חשבתי שאני רוצה לנסות להעלות כל יום חתיכה של סאונד שיצרתי.
הנחתי שזה יעודד אותי ליצור, וגם סיקרן אותי לדעת איך כל יום נשמע.
יכול להיות שהחתיכות האלה יתחברו זו עם זו, ויכול להיות שלא.

כמה שבועות אחר כך ראיתי את הסרט "פרחים של מרציפן" של אדם קלדרון.
הרבה דברים תפסו אותי בסרט הזה,
הרקעים המושקעים של הסצנות, שאת כולם יצרו במיוחד לסרט,
טאפטים מקסימים, ההומור השובה, טלולה בונט, נולי עומר שחתיכה באופן לא רגיל, אבל היה עוד אלמנט שבמיוחד הרשים וריגש אותי. המוזיקה שאדם יצר ותפר לתוך הסרט,
הזכירה לי אמנים גדולים, שהם לא רק במאים ותסריטאים, אלא שהם הכל.
ידו בכל, וזה ניכר.
כמו אמיר קוסטריקה (עם הנון סמוקינג אורקסטרה), למשל.

אז איתרתי את אדם (שעדיין לא פגשתי בריל לייף אבל כבר מאד אוהבת) וביקשתי ממנו לשלוח לי משהו.
אז הוא שלח. אלה רצועות לא מהסרט, אלא מקליפ אחר שאדם עובד עליו עכשיו ועדיין לא יצא לאור,
בגלל שמדובר בביטים פר יום, זו "יצירה" של כמה שניות.
לא עשיתי מאסטרינג ופינושים. מדובר במשהו מלוכלך וניסיוני, בלי ניקיונות לפסח.

תהנו.